
Forbes BrandVoice #062 - Judita Naňková (Česká spořitelna) a Ladislav Drda (Regionální stavební)

Česko – a s ním i české firmy – bojuje s ekonomickým ochlazením, rekordní inflací a velmi vysokými úrokovými sazbami. Jak má firma poznat, že je v problémech? A co s tím dělat? V podcastu BrandVoice to řešili Judita Naňková z České spořitelny a jednatel Regionální stavební Ladislav Drda.
Covid, energetická krize a pak obří inflace a s ní spojený růst úrokových sazeb. Řada firem v poslední době musela začít řešit svoje finanční zdraví.
„My jako banka ho posuzujeme samozřejmě hlavně podle finančních parametrů. Tedy zda má firma peníze, likviditu. Ty tam ale dnes mohou být a zítra nemusí. Dalším důležitým parametrem je pak ziskovost,“ říká Judita Naňková, ředitelka libereckého regionálního korporátního centra České spořitelny.
Popis podcastu
Hledáte Funny Money, Život je bohatý, Life nebo Jak být lepší? Nově jsou samostatnými pořady. Jednoduše je vyhledejte ve své oblíbené podcastové aplikaci!