Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Forbes BrandVoice #017 - Klára Beňačková (Kaufland) a Eva Bučová (ING)

Forbes BrandVoice #017 - Klára Beňačková (Kaufland) a Eva Bučová (ING)

Obrázek epizody Forbes BrandVoice #017 - Klára Beňačková (Kaufland) a Eva Bučová (ING)

Poslechněte si podcast

7. 10. 2021

30 min

Ačkoliv se na začátku pandemie zdálo, že firmy hodí udržitelné projekty za hlavu, opak je pravdou. Firmy si během rok a půl trvající pandemie srovnaly priority a potřeba chovat se udržitelně sílí napříč ekonomikami. Přestože hygienické standardy výrazně vzrostly, firmy hledají cesty, jak i při nárůstu jednorázových obalů redukovat emise oxidu uhličitého. A velcí hráči ví, že musí podporovat ty malé. „Zákazník se během pandemie změnil. Začíná si vážit svého zdraví,“ vysvětluje Klára Beňačková, finanční ředitelka společnosti Kaufland. „Z výzkumů vyplývá, že lidé se stále více zajímají o to, jak se firmy chovají k životnímu prostředí nebo co dělají v sociální oblasti,“ potvrzuje Eva Bučová, vedoucí komise pro udržitelnost v bance ING. Na druhou stranu však stále existuje propast mezi tím, co zákazníci reálně dělají, a dělat by chtěli, shodly se obě v BrandVoice podcastu Forbesu. Jak ovlivňuje celý trh regulace? Jak mohou technologie pomoci snížit množství vyhozených potravin? A skutečně zákazník hledí primárně na cenu? Pro které zákazníky je dopad na životní prostředí důležitý?

Popis podcastu

Hledáte Funny Money, Život je bohatý, Life nebo Jak být lepší? Nově jsou samostatnými pořady. Jednoduše je vyhledejte ve své oblíbené podcastové aplikaci!