
Elon Musk je Elon Musk. Proč jsou tedy pořád všichni překvapení?

Howard Hughes naší doby opět perlil, až Andrew Ross Sorkin neměl co říct. Tak jest, interview v rámci NYT DealBook byla jízda, nicméně je na místě překvapení?
„Je to brand Elon Musk. Nic jiného bych nečekal a upřímně nechápu, proč jsou pořád všichni překvapení. To samé bylo u rebrandingu Twitteru, kdy se všichni marketingoví experti slétli s tím, že takto se to dělat nemá a tak dále. Když si ale uvědomíte, kdo to koupil, tak to všechno sedí,“ říká antikonzultant Milan Šemelák.
Popis podcastu
Funny Money Zdravka Krstanova je váš nejoblíbenější finanční podcast, který se nebere tak vážně. Lehce odlehčeně o seriózních tématech, často s veleváženými hosty. Jeho posluchači žijí podle kréda YOLO, ale opatrně.