Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Football Club #36 Slavia, Sparta a kdo dál? Jak má český fotbal pracovat s fanoušky

Football Club #36 Slavia, Sparta a kdo dál? Jak má český fotbal pracovat s fanoušky

Obrázek epizody Football Club #36 Slavia, Sparta a kdo dál? Jak má český fotbal pracovat s fanoušky

Poslechněte si podcast

14. 2. 2024

56 min

O epizodě podcastu

Rekordní divácké návštěvy pražských S, ale také chabý marketing řady ligových klubů. Jak se v českém fotbale pracuje s fanoušky hodnotí v dalším pokračování Football Club podcastu obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a marketér Vilém Franěk. Hlavně zásluhou pravidelně vyprodaných stadionů na Letné a v Edenu, ale také díky tradičnímu zájmu o fotbal v Ostravě, Plzni a nově i v Hradci a Teplicích útočí aktuální ligový ročník na návštěvnický rekord v samostatné historii Česka. Přes řadu pozitiv ale nejde zapomínat na to, že větší část českých profesionálních klubů se snaží fanoušky přitáhnout marně a můžou tak jen závidět nejen úspěšnějším konkurentům na fotbalovém trhu, ale i v jiných sportovních odvětvích. Třeba v hokeji se čím dál víc daří projektu Univerzitní ligy, unikátní soutěži studentů – sportovců, kteří se při nejvýznamnějších zápasech často těší z návštěv převyšujících počty diváků na duelech profesionálů. O tom, jak zaujmout fanoušky, mluvíme v novém díle podcastu Football Clubu s Danielem Hajným, obchodním a marketingovým ředitelem LFA, a Vilémem Fraňkem, který stojí za úspěchy projektů, jako jsou Mikýřova úžasná pouť internetem nebo zmíněná Univerzitní liga. Přejeme příjemný poslech!

Rekordní divácké návštěvy pražských S, ale také chabý marketing řady ligových klubů. Jak se v českém fotbale pracuje s fanoušky hodnotí v dalším pokračování Football Club podcastu obchodní a marketingový ředitel LFA Daniel Hajný a marketér Vilém Franěk.

Hlavně zásluhou pravidelně vyprodaných stadionů na Letné a v Edenu, ale také díky tradičnímu zájmu o fotbal v Ostravě, Plzni a nově i v Hradci a Teplicích útočí aktuální ligový ročník na návštěvnický rekord v samostatné historii Česka.

Přes řadu pozitiv ale nejde zapomínat na to, že větší část českých profesionálních klubů se snaží fanoušky přitáhnout marně a můžou tak jen závidět nejen úspěšnějším konkurentům na fotbalovém trhu, ale i v jiných sportovních odvětvích.

Třeba v hokeji se čím dál víc daří projektu Univerzitní ligy, unikátní soutěži studentů – sportovců, kteří se při nejvýznamnějších zápasech často těší z návštěv převyšujících počty diváků na duelech profesionálů.

O tom, jak zaujmout fanoušky, mluvíme v novém díle podcastu Football Clubu s Danielem Hajným, obchodním a marketingovým ředitelem LFA, a Vilémem Fraňkem, který stojí za úspěchy projektů, jako jsou Mikýřova úžasná pouť internetem nebo zmíněná Univerzitní liga. Přejeme příjemný poslech!

Popis podcastu

Povídání o společenských souvislostech nejpopulárnějšího sportu planety. Začínáme tam, kde ostatní končí! Pestrá paleta hostů a témat. Neřešíme pěnu dní, rozebíráme klíčové trendy, vyprávíme zapomenuté příběhy, přinášíme důležité perspektivy fotbalu jako celosvětového fenoménu.