

O epizodě podcastu
Rozšiřování 5G sítí, příprava na nástup 6G nebo umělá inteligence. To jsou globální trendy ve světě podnikání, na které firmy musí reagovat. Díky technologickým vymoženostem zvládneme už nyní komplexní věci, budoucnost ale nabízí možnosti na hranici lidské představivosti.
Co vše bude možné a na co se mají firmy i zákazníci připravit? Právě globální technologické trendy jsme probrali v rozhovoru ve FLOW s manažerkou ze společnosti Vodafone.
„Hlavním trendem, na který se musí firmy adaptovat, je umělá inteligence. Vždy vysvětluji zákazníkům, že je to velmi zásadní. Mám radost, že české firmy mají chuť se posouvat dopředu a jsou trendům otevřené. Studie ukazují, že firemní zákazníci vnímají potřebu digitální transformace,“ vysvětlila ve FLOW Veronika Brázdilová, která je viceprezidentkou pro firemní zákazníky ze společnosti Vodafone.
V rozhovoru ve FLOW jsme probraly i tato témata:
* Co všechno dokáže internet smyslů a na jakých principech stojí?
* Kdy bude přibližně zavedený do praxe?
* Jaké služby nabízí Vodafone firemním zákazníkům?
* Jak tato pomoc konkrétně vypadá v praxi a jaký je o ni zájem?
* Co to je unie konektivity, tedy propojení telekomunikačních služeb napříč Evropou, a co nám přinese?
* Zlepší služby pro zákazníky?
* Globálním trendům se věnovala také akce MOBILE WORLD CONGRESS, které se Vodafone zúčastnil. Jaké trendy akce nastínila?
Rozšiřování 5G sítí, příprava na nástup 6G nebo umělá inteligence. To jsou globální trendy ve světě podnikání, na které firmy musí reagovat. Díky technologickým vymoženostem zvládneme už nyní komplexní věci, budoucnost ale nabízí možnosti na hranici lidské představivosti.
Co vše bude možné a na co se mají firmy i zákazníci připravit? Právě globální technologické trendy jsme probrali v rozhovoru ve FLOW s manažerkou ze společnosti Vodafone.
„Hlavním trendem, na který se musí firmy adaptovat, je umělá inteligence. Vždy vysvětluji zákazníkům, že je to velmi zásadní. Mám radost, že české firmy mají chuť se posouvat dopředu a jsou trendům otevřené. Studie ukazují, že firemní zákazníci vnímají potřebu digitální transformace,“ vysvětlila ve FLOW Veronika Brázdilová, která je viceprezidentkou pro firemní zákazníky ze společnosti Vodafone.
V rozhovoru ve FLOW jsme probraly i tato témata:
* Co všechno dokáže internet smyslů a na jakých principech stojí?
* Kdy bude přibližně zavedený do praxe?
* Jaké služby nabízí Vodafone firemním zákazníkům?
* Jak tato pomoc konkrétně vypadá v praxi a jaký je o ni zájem?
* Co to je unie konektivity, tedy propojení telekomunikačních služeb napříč Evropou, a co nám přinese?
* Zlepší služby pro zákazníky?
* Globálním trendům se věnovala také akce MOBILE WORLD CONGRESS, které se Vodafone zúčastnil. Jaké trendy akce nastínila?
Co vše bude možné a na co se mají firmy i zákazníci připravit? Právě globální technologické trendy jsme probrali v rozhovoru ve FLOW s manažerkou ze společnosti Vodafone.
„Hlavním trendem, na který se musí firmy adaptovat, je umělá inteligence. Vždy vysvětluji zákazníkům, že je to velmi zásadní. Mám radost, že české firmy mají chuť se posouvat dopředu a jsou trendům otevřené. Studie ukazují, že firemní zákazníci vnímají potřebu digitální transformace,“ vysvětlila ve FLOW Veronika Brázdilová, která je viceprezidentkou pro firemní zákazníky ze společnosti Vodafone.
V rozhovoru ve FLOW jsme probraly i tato témata:
* Co všechno dokáže internet smyslů a na jakých principech stojí?
* Kdy bude přibližně zavedený do praxe?
* Jaké služby nabízí Vodafone firemním zákazníkům?
* Jak tato pomoc konkrétně vypadá v praxi a jaký je o ni zájem?
* Co to je unie konektivity, tedy propojení telekomunikačních služeb napříč Evropou, a co nám přinese?
* Zlepší služby pro zákazníky?
* Globálním trendům se věnovala také akce MOBILE WORLD CONGRESS, které se Vodafone zúčastnil. Jaké trendy akce nastínila?
Popis podcastu
Podcast a videopořad e15, ve kterém moderátorka Veronika Jonášová diskutuje s hosty na aktuální témata ze světa byznysu a publicistiky. Druhá část pořadu nesoucí název FLOW balance se zaměřuje na oblast zdraví, longevity, seberozvoje či odolnosti.