Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Producentka Iva Kašpárková Jestřábová: V Odznaku Vysočina se vrší hodně mrtvol

Producentka Iva Kašpárková Jestřábová: V Odznaku Vysočina se vrší hodně mrtvol

Obrázek epizody Producentka Iva Kašpárková Jestřábová: V Odznaku Vysočina se vrší hodně mrtvol

Poslechněte si podcast

24. 4. 2024

21 min

O epizodě podcastu

Iva Kašpárková Jestřábová je spoluscenáristkou filmového hitu Tátova Volha a komedie Hodinový manžel a dokumentů Děti 50. let a Čtyři v tom, u prvního jmenovaného stála za kamerou i jako jedna z režisérek. Jako dramaturgyně se podílela na filmech Matky, Věčně tvá nevěrná nebo Dvě nevěsty a jedna svatba. Pracuje taky jako kreativní producentka pro Voyo a televizi Nova, kde má na starosti seriály Odznak Vysočina a Mozaika. V rozhovoru mimo jiné prozradí, v které ze svých rolí se cítí nejlépe, čím ji oslovil projekt seriálu Mozaika nebo jak tvářil neprávem odsouzený muž, když viděl svůj příběh zpracovaný v Českým lvem oceněné minisérii Matematika zločinu.

Iva Kašpárková Jestřábová je spoluscenáristkou filmového hitu Tátova Volha a komedie Hodinový manžel a dokumentů Děti 50. let a Čtyři v tom, u prvního jmenovaného stála za kamerou i jako jedna z režisérek. Jako dramaturgyně se podílela na filmech Matky, Věčně tvá nevěrná nebo Dvě nevěsty a jedna svatba. Pracuje taky jako kreativní producentka pro Voyo a televizi Nova, kde má na starosti seriály Odznak Vysočina a Mozaika. V rozhovoru mimo jiné prozradí, v které ze svých rolí se cítí nejlépe, čím ji oslovil projekt seriálu Mozaika nebo jak tvářil neprávem odsouzený muž, když viděl svůj příběh zpracovaný v Českým lvem oceněné minisérii Matematika zločinu.

Popis podcastu

Podcast o filmu, především o těch, kteří nejsou vidět před kamerou a studiová světla na ně často nesvítí