Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 46. Neděláme průzkum trhu. Produkty vznikají z naší potřeby a my jim prostě věříme, říká Richard Vodička

46. Neděláme průzkum trhu. Produkty vznikají z naší potřeby a my jim prostě věříme, říká Richard Vodička

Obrázek epizody 46. Neděláme průzkum trhu. Produkty vznikají z naší potřeby a my jim prostě věříme, říká Richard Vodička

Poslechněte si podcast

13. 10. 2021

25 min

O epizodě podcastu

Společnost Egoe se označuje za jedno z center českého kreativního průmyslu. Významným aspektem jejích produktů je důraz na design, ať už firma vyrábí zahradní nábytek, prvky dopravní infrastruktury, kempingové autovestavby či sportovní vybavení. Velkou pozornost věnuje také udržitelnosti svých výrobků, u kterých garantuje nezvykle dlouhou trvanlivost, opravitelnost či zpětný odkup. Poslechněte si rozhovor s vedoucím Egoe studia Richardem Vodičkou, který v něm mimo jiné vysvětluje, proč firma nedělá prakticky nic podle příruček a předepsaných postupů, jak se dá úspěšně podnikat bez průzkumů trhu, na základě vnitřní potřeby něco vylepšit nebo změnit nebo jak postupovat podle tzv. "design thinking".


» Rádi Vás přivítáme na našem webu www.businessinfo.cz a sledovat nás můžete také na našich sociálních sítích:


Společnost Egoe se označuje za jedno z center českého kreativního průmyslu. Významným aspektem jejích produktů je důraz na design, ať už firma vyrábí zahradní nábytek, prvky dopravní infrastruktury, kempingové autovestavby či sportovní vybavení. Velkou pozornost věnuje také udržitelnosti svých výrobků, u kterých garantuje nezvykle dlouhou trvanlivost, opravitelnost či zpětný odkup. Poslechněte si rozhovor s vedoucím Egoe studia Richardem Vodičkou, který v něm mimo jiné vysvětluje, proč firma nedělá prakticky nic podle příruček a předepsaných postupů, jak se dá úspěšně podnikat bez průzkumů trhu, na základě vnitřní potřeby něco vylepšit nebo změnit nebo jak postupovat podle tzv. "design thinking".

Obsah epizody:

  • 00:00 Vítejte u rozhovoru s Richardem Vodičkou
  • 00:30 Struktura a fungování firmy
  • 01:50 Jak úspěšně podnikat bez průzkumů, dat a snahy zaplnit pověstnou díru na trhu
  • 06:03 Jak vytvořit fungující komunikační kampaň na základě citu
  • 11:15 Co znamená "design thinking" v praxi
  • 12:05 Proč firma klade velký důraz na udržitelnost
  • 15:17 Co pro firmu z ekonomického hlediska znamená vyrábět produkty s dlouhou životností
  • 18:25 Exportní aktivity Egoe
  • 21:15 Jak sladit ega lidí ve firmě
  • 22:45 Proč je důležitá firemní vize a jak ji přenést na členy týmu

Videozáznam podcastu

Textový přepis rozhovoru

WEB Egoe


Popis podcastu

Podcast portálu BusinessInfo.cz vede rozhovory s představiteli zajímavých, inovativních a úspěšných českých firem, především ze segmentu malých a středních. Firmám se nezřídka daří i v zahraničí, popřípadě mají exportní potenciál. Představujeme příběh společností, co stojí za jejich úspěchem, jak vypadá situace na trzích, s čím se firmy nejvíce potýkají a jaké mají plány do budoucna. Dále informujeme české vývozce o konkrétním obchodním potenciálu a příležitostech zemí světa. Všechny rozhovory najdete i jako video na YouTube kanále portálu www.BusinessInfo.cz. Epizody podcastu před zářím 2021 najdete na adrese https://soundcloud.com/user-333246350.