Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Eric Boutin o změnách v přístupu k zákazníkům

Eric Boutin o změnách v přístupu k zákazníkům

Obrázek epizody Eric Boutin o změnách v přístupu k zákazníkům

Poslechněte si podcast

10. 11. 2021

29 min

O epizodě podcastu

Představte si, že byste prodávali své staré auto. Ale ne proto, že jste se tak jednoho dne rozhodli nebo vám to zrovna přijde jako dobrý nápad. Ale protože vám samo auto řeklo, že teď je ten nejlepší čas ho zkusit prodat – například podle aktuálních dat s trhu s ojetými vozy. Podle Erica Boutina, šéfa oddělení customer journey ve ŠKODA AUTO to není žádné sci-fi, jen je třeba začít sbírat a zpracovávat ta správná data. Musí ale podle něj nastat jakýsi společenský konsensus, že podobná data, resp. jejich využívání přináší uživatelům odpovídající výhody.Co přesně znamená výraz customer journey? Končí tato zákaznická cesta někdy? A jak se změnila kvůli covidu, mladší generaci zákazníků i digitálním technologiím? Já jsem Vojtěch Koval a vy posloucháte SIMPLY CLEVET PODCAST s Ericem Boutinem ze ŠKODA AUTO – a pokud byste si chtěl procvičit svoji angličtinu nedabovanou verzí podcastu, najděte si na Spotify a dalších platformách SIMPLY CLEVER PODCAST 2.0.

Představte si, že byste prodávali své staré auto. Ale ne proto, že jste se tak jednoho dne rozhodli nebo vám to zrovna přijde jako dobrý nápad. Ale protože vám samo auto řeklo, že teď je ten nejlepší čas ho zkusit prodat – například podle aktuálních dat s trhu s ojetými vozy. Podle Erica Boutina, šéfa oddělení customer journey ve ŠKODA AUTO to není žádné sci-fi, jen je třeba začít sbírat a zpracovávat ta správná data. Musí ale podle něj nastat jakýsi společenský konsensus, že podobná data, resp. jejich využívání přináší uživatelům odpovídající výhody.

Co přesně znamená výraz customer journey? Končí tato zákaznická cesta někdy? A jak se změnila kvůli covidu, mladší generaci zákazníků i digitálním technologiím? Já jsem Vojtěch Koval a vy posloucháte SIMPLY CLEVET PODCAST s Ericem Boutinem ze ŠKODA AUTO – a pokud byste si chtěl procvičit svoji angličtinu nedabovanou verzí podcastu, najděte si na Spotify a dalších platformách SIMPLY CLEVER PODCAST 2.0.



Popis podcastu

Informace ze světa Škoda Auto. Zprávy a publicistika na témata, jimiž žije značka Škoda.