
#7 EXEC Talks: Václav Ptáčník (E-comm ředitel, Bauhaus): Z followera tahounem, spuštění e-shopu až 2022 a cílení na ženy

O epizodě podcastu
Václav Ptáčník vede e-commerce oddělení šesti miliardového Bauhausu od roku 2017. Prodávat online však Bauhaus začal až loni (2022). V této epizodě se budeme bavit o tom, jaká byla cesta ke spuštění e-shopu a jak se Bauhausu daří dotahovat náskok konkurence. Bylo to poprvé, co Bauhaus veřejně promluvil o svém e-commerce, a my jsme rádi, že to bylo právě v EXEC Talks. Dozvíte se Bauhaus byl dlouho v roli followera, což ho brzdilo. Nyní má vlastní cíle a vizi a díky tomu roste rychleji než konkurence. Má ambice stát se leaderem na trhu a ví, jak na to. V čem je Bauhaus oproti konkurenci silnější a jak funguje reklama s Vojtou Kotkem? NepřeslechněteProč spustili e-shop tak pozdě (leden 2022)?Jak probíhal proces od definice požadavků přes výběrové řízení až po implementaci e-shopového řešení? Jak se e-shopu daří téměř 2 roky po spuštění? Proč nevyužívají stejnou platformu jako matka?Výsledky marketingové spolupráce s Vojtou Kotkem.Vlastní značky, kromě výrobků pro kutily i doplňky a „hezké“ věci. Positioning Bauhausu mezi jinými hobby a DYI značkami. Specifika cílení na ženy. Odkazy Web BauhausLinkedin Václava Ptáčníka TV reklama s Vojtou Kotkem✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- EXEC Talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈
Václav Ptáčník vede e-commerce oddělení šesti miliardového Bauhausu od roku 2017. Prodávat online však Bauhaus začal až loni (2022). V této epizodě se budeme bavit o tom, jaká byla cesta ke spuštění e-shopu a jak se Bauhausu daří dotahovat náskok konkurence. Bylo to poprvé, co Bauhaus veřejně promluvil o svém e-commerce, a my jsme rádi, že to bylo právě v EXEC Talks. Dozvíte se Bauhaus byl dlouho v roli followera, což ho brzdilo. Nyní má vlastní cíle a vizi a díky tomu roste rychleji než konkurence. Má ambice stát se leaderem na trhu a ví, jak na to. V čem je Bauhaus oproti konkurenci silnější a jak funguje reklama s Vojtou Kotkem? NepřeslechněteProč spustili e-shop tak pozdě (leden 2022)?Jak probíhal proces od definice požadavků přes výběrové řízení až po implementaci e-shopového řešení? Jak se e-shopu daří téměř 2 roky po spuštění? Proč nevyužívají stejnou platformu jako matka?Výsledky marketingové spolupráce s Vojtou Kotkem.Vlastní značky, kromě výrobků pro kutily i doplňky a „hezké“ věci. Positioning Bauhausu mezi jinými hobby a DYI značkami. Specifika cílení na ženy. Odkazy Web BauhausLinkedin Václava Ptáčníka TV reklama s Vojtou Kotkem✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- Podcast exec talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈
Popis podcastu
Podcast exec talks přináší e-commerce manažerům rozhovory se zajímavými a úspěšnými e-commerce osobnostmi. Podcast, stejně jako další exec obsah, pro vás vydává Shopsys – jednička ve tvorbě e-shopů na míru.