
#43 exec talks: Denis Ceniga (Director of E-commerce, PRO-DOMA) – Digitální transformace stavebnin, strategie a logistika

O epizodě podcastu
Prodoma je se svými 13 miliardy obratu dvojkou na českém trhu se stavebninami. Dnes si v exec talks budeme povídat s Denisem Cenigou, který ve firmě vede e-commerce a marketing, a to o tom, jak vypadá vůbec český trh se stavebninami, jaká jsou jeho specifika v e-commerce a jak se firmě Prodoma daří jejich onlinový prodejní kanál budovat a rozvíjet.Co zaznělo:Velikost trhu se stavebninami v Česku a hlavní hráčiKonkurenční výhody, rozhodovací faktory a role dostupnosti zbožíSpecifika e-commerce ve stavebninách a jejich zpoždění oproti trhuHistorie e-shopu PRO-DOMA, důvody vzniku a současný stavPodíl e-commerce na tržbách, její potenciál a vývoj v časeProdejní kanály: pobočky, e-shop, obchodní zástupci a jejich propojeníCílové skupiny, nákupní chování a průměrná hodnota objednávkyRole kamenných prodejen a vnímání e-shopu interněE-commerce strategie a rozlišení přístupu k B2B a B2C zákazníkůmPřínosy e-shopu nad rámec přímeho prodeje, klíčové metriky a proč mezi nimi není obratLogistické výzvy e-shopu se stavebním materiálem a jak je zvládnout "jako Alza"Konkurence v online prostoru a role marketplaces v segmentuRestrukturalizace provozního marketingu na výkonostní jako Denisův termínovaný projekt5 otázek na tělo na závěr✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- Podcast exec talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈
Prodoma je se svými 13 miliardami obratu dvojkou na českém trhu se stavebninami. Dnes si v exec talks povídáme s Denisem Cenigou, který ve firmě vede e-commerce a marketing, a to o tom, jak vypadá vůbec český trh se stavebninami, jaká jsou jeho specifika v e-commerce a jak se firmě PRO-DOMA daří jejich onlinový prodejní kanál budovat a rozvíjet.Co zaznělo:Velikost trhu se stavebninami v Česku a hlavní hráčiKonkurenční výhody, rozhodovací faktory a role dostupnosti zbožíSpecifika e-commerce ve stavebninách a jejich zpoždění oproti trhuHistorie e-shopu PRO-DOMA, důvody vzniku a současný stavPodíl e-commerce na tržbách, její potenciál a vývoj v časeProdejní kanály: pobočky, e-shop, obchodní zástupci a jejich propojeníCílové skupiny, nákupní chování a průměrná hodnota objednávkyRole kamenných prodejen a vnímání e-shopu interněE-commerce strategie a rozlišení přístupu k B2B a B2C zákazníkůmPřínosy e-shopu nad rámec přímeho prodeje, klíčové metriky a proč mezi nimi není obratLogistické výzvy e-shopu se stavebním materiálem a jak je zvládnout "jako Alza"Konkurence v online prostoru a role marketplaces v segmentuRestrukturalizace provozního marketingu na výkonostní jako Denisův termínovaný projekt5 otázek na tělo na závěr✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- Podcast exec talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈
Popis podcastu
Podcast exec talks přináší e-commerce manažerům rozhovory se zajímavými a úspěšnými e-commerce osobnostmi. Podcast, stejně jako další exec obsah, pro vás vydává Shopsys – jednička ve tvorbě e-shopů na míru.