Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #14 EXEC Talks: Jan Jirsa (B2B E-commerce Director, Lego) B2B jako hlavní kanál, retail media a síla brandu

#14 EXEC Talks: Jan Jirsa (B2B E-commerce Director, Lego) B2B jako hlavní kanál, retail media a síla brandu

Obrázek epizody #14 EXEC Talks: Jan Jirsa (B2B E-commerce Director, Lego) B2B jako hlavní kanál, retail media a síla brandu

Poslechněte si podcast

28. 2. 2024

1 hod 12 min

O epizodě podcastu

Honza Jirsa působí v digitálu a e-commerce přes 20 let, posledních 13 v lovebrandu Lego. Jako člen regionálního leadership týmu a senior B2B e-commerce director má na starosti B2B e-commerce v 20 zemích. V podcastu jsme probrali, jaké prodejní kanály jsou pro Lego nejsilnější a jaká jsou specifika prodeje hraček u nás i v zahraničí. B2B jako hlavní kanálDůležitost vlastních prodejních kanálůOddělené interní řízení vlastního kanálu a B2BPorovnání a podíl online prodeje a kamenných prodejen Podíl marketplaces a jak prodej přes ně kontrolovat Spolupráce s Alzou a dalšími distributory Jak se liší přístup k e-commerce a nákupní chování zákazníků napříč zeměmiCo sledovat a měřit v chování zákazníka online a v kamenných prodejnáchCo jsou to retail media, jak fungují, jak s nimi pracovat a jaký je potenciál pro růst Specifika trhu hraček v ČR bez online specialisty, kterému dominují kamenné prodejnyDůležitost a výhody známého brandu ✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- EXEC Talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈
Honza Jirsa působí v digitálu a e-commerce přes 20 let, posledních 13 v lovebrandu Lego. Jako člen regionálního leadership týmu a senior B2B e-commerce director má na starosti B2B e-commerce v 20 zemích. V podcastu jsme probrali, jaké prodejní kanály jsou pro Lego nejsilnější a jaká jsou specifika prodeje hraček u nás i v zahraničí. B2B jako hlavní kanálDůležitost vlastních prodejních kanálůOddělené interní řízení vlastního kanálu a B2BPorovnání a podíl online prodeje a kamenných prodejen Podíl marketplaces a jak prodej přes ně kontrolovat Spolupráce s Alzou a dalšími distributory Jak se liší přístup k e-commerce a nákupní chování zákazníků napříč zeměmiCo sledovat a měřit v chování zákazníka online a v kamenných prodejnáchCo jsou to retail media, jak fungují, jak s nimi pracovat a jaký je potenciál pro růst Specifika trhu hraček v ČR bez online specialisty, kterému dominují kamenné prodejnyDůležitost a výhody známého brandu ✅ Všechny epizody najdete na https://exec.shopsys.cz/podcastLíbil se vám tento díl? 🩵Máte zpětnou vazbu nebo tip na dalšího hosta?Napište nám tady nebo na exec@shopsys.com --- Podcast exec talks pro vás vydává Shopsys - jednička v tvorbě středních a velkých e-shopů na míru 🛒 Chcete více kvalitního obsahu? Přihlaste se k odběru magazínu pro e-commerce managery na 👉https://exec.shopsys.cz/👈

Popis podcastu

Podcast exec talks přináší e-commerce manažerům rozhovory se zajímavými a úspěšnými e-commerce osobnostmi. Podcast, stejně jako další exec obsah, pro vás vydává Shopsys – jednička ve tvorbě e-shopů na míru.