Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Na eshopu ti cinkla objednávka. Co teď ?!

Na eshopu ti cinkla objednávka. Co teď ?!

Obrázek epizody Na eshopu ti cinkla objednávka. Co teď ?!

Poslechněte si podcast

22. 10. 2024

17 min

Epizoda plná praktických tipů, které můžeš ihned aplikovat na tvůj eshop. Zaměřím se na často opomíjenou, ale zásadní část eshopového podnikání – péči o zákazníka po nákupu. Jak správně nastavit komunikaci, aby se zákazník rád vrátil a ještě o tobě řekl svým známým? Zjistíš třeba, jak optimalizovat děkovnou stránku, transakční e-maily, a jak vyladit každý krok od potvrzení objednávky až po její doručení. Zlepši zákaznickou retenci, vybuduj pevné vztahy a přetav jednorázové zákazníky na věrné fanoušky tvého eshopu. Pokud máš návrh na další téma, napiš mi na podcast@matejslezak.cz. Těším se na tvůj feedback a přihlášení k odběru, aby ti neunikla žádná epizoda!Sleduj mě na sockách:InstagramTikTokYouTube

Popis podcastu

Jsi malý nebo střední e-shopař? Přemýšlíš o založení vlastního e-shopu? Jsi online markeťák nebo se pohybuješ ve světě e-commerce? Tady jsi správně!

V podcastu sdílím praktické rady směřující k rozvoji a vylepšení tvého eshopu a podnikání.

Pokud máš dotazy, připomínky nebo zájem o spolupráci, ozvi se mi na podcast@matejslezak.cz