
Chceš důvěryhodný eshop? Pomůže ti chytrý upsell

Jeden z nejčastějších prvků, který na eshopech najdeš - upsell v košíku. Většina z nás ho používá hlavně proto, aby zákazník přihodil něco navíc a zvýšil hodnotu objednávky. Ale co když ti řeknu, že to jde využít úplně jinak?Mrkneme se spolu na příklady z praxe a ukážu ti, jak můžeš pomocí chytrého upsellu budovat důvěru. Zvlášť u lidí, kteří u tebe nakupují poprvé a ještě neví, jestli ti můžou věřit.Povídáme si o tom, proč má smysl nabídnout třeba servis za půl roku nebo péči po koupi, i když to nikdo reálně nekoupí. A proč to ve výsledku může přinést mnohem víc, než pár stovek navíc v objednávce.Pokud chceš, aby tvůj eshop působil jako důvěryhodný expert a zákazníci se k tobě vraceli, tohle si fakt poslechni. Tahle „blbost“ v košíku totiž může být začátek dlouhodobého vztahu.Kontakt: info@matejslezak.czSleduj mě na sockách:InstagramTikTokYouTubeSleduj mě na sockách:InstagramTikTokYouTube
Popis podcastu
Jsi malý nebo střední e-shopař? Přemýšlíš o založení vlastního e-shopu? Jsi online markeťák nebo se pohybuješ ve světě e-commerce? Tady jsi správně!
V podcastu sdílím praktické rady směřující k rozvoji a vylepšení tvého eshopu a podnikání.
Pokud máš dotazy, připomínky nebo zájem o spolupráci, ozvi se mi na podcast@matejslezak.cz