
Blbý služby = blbej byznys

Poslechněte si podcast
23. 3. 2025
3 min
Udržet si stávající zákazníky je levnější než získávat nové – to je byznysová poučka, kterou asi znáš. Ale jak se k nim chovat, aby zůstali? A hlavně – jak to nepodělat?V téhle epizodě ti povím dva příběhy z reálného světa, kde podnikatelé totálně selhali ve vztahu ke svým věrným zákazníkům. A jak to dopadlo? Jeden zkrachoval, druhý si zbytečně komplikoval život. Těmto chybám se ale můžeš snadno vyhnout!Dozvíš se:✅ Proč se nehádat se zákazníky (ani pasivně agresivně)✅ Jak správně reagovat na recenze, i když chyba není na tvé straně✅ Jak předejít otravným situacím, které zákazníka odradíPokud chceš, aby se k tobě zákazníci rádi vraceli, tohle je epizoda pro tebe!Sleduj mě na sockách:InstagramTikTokYouTube
Popis podcastu
Jsi malý nebo střední e-shopař? Přemýšlíš o založení vlastního e-shopu? Jsi online markeťák nebo se pohybuješ ve světě e-commerce? Tady jsi správně!V podcastu sdílím praktické rady směřující k rozvoji a vylepšení tvého eshopu a podnikání.Pokud máš dotazy, připomínky nebo zájem o spolupráci, ozvi se mi na podcast@matejslezak.cz