Úvod
Podcasty
Vzdělání
ESHOP BOOSTER - podcast o e-shopovém podnikání
Zákaznický servis je ten nejdůležitější ma...

Zákaznický servis je ten nejdůležitější marketing, říká zakladatel Rybízák.cz Petr Čerňanský

Na začátku byl možná trochu bláznivý nápad a dnes je z nich největší e-shop s ovocným vínem v Čechách s ročním obratem přes 52 miliónů. Jak to celé vzniklo a co přesně stojí za úspěchem e-shopu, který ročně obslouží více než 60 000 zákazníků a každý rok roste o více než 100%? O tom všem jsem si povídal se zakladatelem a majitelem e-shopu rybizak.cz Petrem Čerňanským, který mi mimo jiné prozradil, že už teď je víc než jasná věc, že v roce 2022 překonají hranici obratu 150 miliónů Kč. Tak příjemný poslech a skvělou dávku inspirace, první díl našeho společného povídání je tu. * eshoprestart.cz, instagram.com/eshoprestartcz/
Popis podcastu
Jsem Dan Višňák a e-shopy jsou moje doména, místo ve kterém se vyznám i poslepu. Využijte toho a pojďte z vašeho e-shopu udělat ziskový stroj a zároveň se inspirujte v rámci rozhovorů i informací na tomto e-shopovém podcastu.