Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Lekce 11: Telephone

Poslechněte si podcast

9. 8. 2019

5 min

Automated Call Centre system. Čím dál tím častěji si v poslední době povídáme v telefonu s automatem místo s živým člověkem. Například: when you want film information from the cinema. Pokud se dovoláte do automatické telefonní ústředny v kině, uslyšíte nejspíš následující předtočenou nabídku: If you’re using a touch-tone phone, please press the star button twice. (Pokud voláte z tlačítkového telefonu, stiskněte dvakrát tlačítko s hvězdičkou.) For film information, please press 1. (Informace o filmech - zmačkněte jedničku) To make a telephone booking, please press 2. (Rezervace vstupenek - zmačkněte dvojku) For all other enquiries, please press zero. (Jiné informace - stiskněte 0) If you would like to speak to an operator, please hold the line. (Pokud chcete hovořit s operátorem, prosím počkejte!) a nebo: Welcome to the Classic Film Line. Please select one of the following options. To listen to film showing times, press one. To make an advanced booking, press two. To listen to ticket price information, press three. For all other enquiries, press star.

Popis podcastu

Základní výrazy pro běžné situace o třiceti lekcích. Kurz je vhodný pro začátečníky a pokročilým neublíží.