
Jak správně zacílit náborovou kampaň, na koho působit a kde, to je alfa a omega employer brandingu. Jako odpověď nejlépe poslouží interní i externí průzkumy. Jinými slovy ptejte se vlastních zaměstnanců, ale vystupte i ze své bubliny a vyzpovídejte ty, které chcete do firmy získat, říká šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař v nové epizodě EB Talks. V podcastu z dílny CzechCrunche, ve kterém s Tomášem Hybešem rozebírá, jak koncepčně pracovat se zaměstnavatelskou značkou.Jak na...
Popis podcastu
S narůstající poptávkou po kvalifikovaných lidech si čím dál více firem uvědomuje potřebu koncepčně pracovat se svou zaměstnavatelskou značkou. Talentované lidi si totiž nevybírá firma, ale naopak oni firmu. EB Talks je nový pořad z dílny CzechCrunche, který se zaměřuje na témata spojená s budováním atraktivních zaměstnavatelských značek.
