
Co je hlavním cílem employer brandingu? Lepší firemní kultura, well being zaměstnanců nebo lepší šance na získání talentů? „Konečný výsledek employer brandingu je vždycky zisk,” vysvětluje v další díle EB Talks šéf employer brandingu v České spořitelně Michal Kosař. V novém podcastu z dílny CzechCrunche rozebírá s Tomášem Hybešem například i to, jak přenést employer branding do řeči čísel, protože těm management rozumí nejlépe. —Sledujte i další podcasty z dílny CzechCrunch, které najdet...
Popis podcastu
S narůstající poptávkou po kvalifikovaných lidech si čím dál více firem uvědomuje potřebu koncepčně pracovat se svou zaměstnavatelskou značkou. Talentované lidi si totiž nevybírá firma, ale naopak oni firmu. EB Talks je nový pořad z dílny CzechCrunche, který se zaměřuje na témata spojená s budováním atraktivních zaměstnavatelských značek.
