

O epizodě podcastu
Na trhu přesyceném reklamou není vlastně až takovým překvapením, že člověk více než nastrčenému herci, uvěří loajálnímu zaměstnanci. A právě na výhodách komunikace skutečného reprezentanta značky, tzv. ambasadora, stojí maketingová zbraň s názvem ambasadoring.
Na trhu přesyceném reklamou není vlastně až takovým překvapením, že člověk více než nastrčenému herci, uvěří loajálnímu zaměstnanci. A právě na výhodách komunikace skutečného reprezentanta značky, tzv. ambasadora, stojí maketingová zbraň s názvem ambasadoring.
Popis podcastu
S narůstající poptávkou po kvalifikovaných lidech si čím dál více firem uvědomuje potřebu koncepčně pracovat se svou zaměstnavatelskou značkou. Talentované lidi si totiž nevybírá firma, ale naopak oni firmu. EB Talks je nový pořad z dílny CzechCrunche, který se zaměřuje na témata spojená s budováním atraktivních zaměstnavatelských značek.