V křesle byznysu.
Byl jsem pozván na přátelský rozhovor s Pavlem Kleinem, který je má web o podnikání přímočaře a srozumitelně. A skutečně do byl srozumitelný rozhovor. Více se o Pavlových aktivitách dozvíte zde: https://www.vkreslebyznysu.cz
Aha momenty, které Pavel viděl jako podnětné....
„Sleva je strategie, která nemá žádnou logiku. Sleva není trik, je to klišé,“ říká v našem rozhovoru Stanislav Vavřík, jehož tématem je strategický online marketing zaměřený (nejen) na e-shopy, výkonnostní kampaně, social media marketing a další.
Tématem rozhovoru byly kampaně v online prostoru, dlouhodobé i krátkodobé, strategie, postavení e-shopů, analýzy a data, trh, potřeby zákazníka.
- O čem jsme diskutovali?
- Kdy poorat a zasít, aby měl provozovatel e-shopu o Vánocích žně.
- Kdy skutečně začíná vánoční sezona.
- Jak se mění potřeby zákazníků.
- Jakým způsobem doprodávat zásoby a co to je výprodejová cena.
- Jak využít algoritmy sociálních sítí ve svůj prospěch.
- Jak se cílí remarketingové kampaně.
- Proč se slevami ničí trh.
- Co je agresivní marketing.
- K čemu jsou dobré srovnávače cen na internetu.
- Jak prodat koště.
- Kdy cílit na studené a kdy na ohřáté publikum.
- Kolik investovat do reklamy.
V křesle byznysu. Byl jsem pozván na přátelský rozhovor s Pavlem Kleinem, který je má web o podnikání přímočaře a srozumitelně. A skutečně do byl srozumitelný rozhovor. Více se o Pavlových aktivitách dozvíte zde: https://www.vkreslebyznysu.czAha momenty, které Pavel viděl jako podnětné....„Sleva je strategie, která nemá žádnou logiku. Sleva není trik, je to klišé,“ říká v našem rozhovoru Stanislav Vavřík, jehož tématem je strategický online marketing zaměřený (nejen) na e-shopy, výkonnostní kampaně, social media marketing a další.Tématem rozhovoru byly kampaně v online prostoru, dlouhodobé i krátkodobé, strategie, postavení e-shopů, analýzy a data, trh, potřeby zákazníka.- O čem jsme diskutovali?- Kdy poorat a zasít, aby měl provozovatel e-shopu o Vánocích žně.- Kdy skutečně začíná vánoční sezona.- Jak se mění potřeby zákazníků.- Jakým způsobem doprodávat zásoby a co to je výprodejová cena.- Jak využít algoritmy sociálních sítí ve svůj prospěch.- Jak se cílí remarketingové kampaně.- Proč se slevami ničí trh.- Co je agresivní marketing.- K čemu jsou dobré srovnávače cen na internetu.- Jak prodat koště.- Kdy cílit na studené a kdy na ohřáté publikum.- Kolik investovat do reklamy.
Máte svůj e-shop? Sledujte podcast s informacemi a novinkami ze světa e-shop marketingu. Co je e-shop marketing? Jde o specifické využití toho nejlepšího z on-line marketingu a z on-line nástrojů pro automatizaci a segmentaci na eshopech. Díky tomu získáte nové zákazníky na eshopech, budete se lépe starat o stávající zákazníky a tím získáte více opakujících objednávek.