Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody E-shopy a online marketing | Stanislav Vavřík a Pavel Klein

E-shopy a online marketing | Stanislav Vavřík a Pavel Klein

Obrázek epizody E-shopy a online marketing | Stanislav Vavřík a Pavel Klein

Poslechněte si podcast

28. 5. 2022

49 min

O epizodě podcastu

V křesle byznysu.

Byl jsem pozván na přátelský rozhovor s Pavlem Kleinem, který je má web o podnikání přímočaře a srozumitelně. A skutečně do byl srozumitelný rozhovor. Více se o Pavlových aktivitách dozvíte zde: https://www.vkreslebyznysu.cz

Aha momenty, které Pavel viděl jako podnětné....


„Sleva je strategie, která nemá žádnou logiku. Sleva není trik, je to klišé,“ říká v našem rozhovoru Stanislav Vavřík, jehož tématem je strategický online marketing zaměřený (nejen) na e-shopy, výkonnostní kampaně, social media marketing a další.


Tématem rozhovoru byly kampaně v online prostoru, dlouhodobé i krátkodobé, strategie, postavení e-shopů, analýzy a data, trh, potřeby zákazníka.


- O čem jsme diskutovali?

- Kdy poorat a zasít, aby měl provozovatel e-shopu o Vánocích žně.

- Kdy skutečně začíná vánoční sezona.

- Jak se mění potřeby zákazníků.

- Jakým způsobem doprodávat zásoby a co to je výprodejová cena.

- Jak využít algoritmy sociálních sítí ve svůj prospěch.

- Jak se cílí remarketingové kampaně.

- Proč se slevami ničí trh.

- Co je agresivní marketing.

- K čemu jsou dobré srovnávače cen na internetu.

- Jak prodat koště.

- Kdy cílit na studené a kdy na ohřáté publikum.

- Kolik investovat do reklamy.

V křesle byznysu. Byl jsem pozván na přátelský rozhovor s Pavlem Kleinem, který je má web o podnikání přímočaře a srozumitelně. A skutečně do byl srozumitelný rozhovor. Více se o Pavlových aktivitách dozvíte zde: https://www.vkreslebyznysu.czAha momenty, které Pavel viděl jako podnětné....„Sleva je strategie, která nemá žádnou logiku. Sleva není trik, je to klišé,“ říká v našem rozhovoru Stanislav Vavřík, jehož tématem je strategický online marketing zaměřený (nejen) na e-shopy, výkonnostní kampaně, social media marketing a další.Tématem rozhovoru byly kampaně v online prostoru, dlouhodobé i krátkodobé, strategie, postavení e-shopů, analýzy a data, trh, potřeby zákazníka.- O čem jsme diskutovali?- Kdy poorat a zasít, aby měl provozovatel e-shopu o Vánocích žně.- Kdy skutečně začíná vánoční sezona.- Jak se mění potřeby zákazníků.- Jakým způsobem doprodávat zásoby a co to je výprodejová cena.- Jak využít algoritmy sociálních sítí ve svůj prospěch.- Jak se cílí remarketingové kampaně.- Proč se slevami ničí trh.- Co je agresivní marketing.- K čemu jsou dobré srovnávače cen na internetu.- Jak prodat koště.- Kdy cílit na studené a kdy na ohřáté publikum.- Kolik investovat do reklamy.

Popis podcastu

Máte svůj e-shop? Sledujte podcast s informacemi a novinkami ze světa e-shop marketingu. Co je e-shop marketing? Jde o specifické využití toho nejlepšího z on-line marketingu a z on-line nástrojů pro automatizaci a segmentaci na eshopech. Díky tomu získáte nové zákazníky na eshopech, budete se lépe starat o stávající zákazníky a tím získáte více opakujících objednávek.