Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Vyplatí se e-shopům investovat peníze do sociální sítě Pinterest, či Facebook, anebo je lepší investovat peníze do tradičních reklamních kanálů?

Vyplatí se e-shopům investovat peníze do sociální sítě Pinterest, či Facebook, anebo je lepší investovat peníze do tradičních reklamních kanálů?

Obrázek epizody Vyplatí se e-shopům investovat peníze do sociální sítě Pinterest, či Facebook, anebo je lepší investovat peníze do tradičních reklamních kanálů?

Poslechněte si podcast

14. 5. 2022

6 min

O epizodě podcastu

Úvodní podcast, který Vám poodkryje možnosti propagace vašich produktů na e-shopu přes sociální sít Pinterest.

Navštivte web www.standavavrik.cz , nebo mi napište na email : info@standavavrik.cz , anebo mi zavolejte na 705 121 017 . Domluvme si on-line konzultaci a poodhalím Vám e-shop strategie, které jsou součástí nového přístupu k on-line marketingu. Protože tam kde on-line marketing končí, začíná e-shop marketing.

Máš e-shop a nevíš které internetové reklamní systémy využít pro e-shop propagaci? Anebo se potřebuješ vyznat v tom, jaký prodejní kanál by byl pro tvůj e-shop nejziskovější? Udělej si čas a poslechni si podcast, ve kterém ti ukáži podrobné statistiky a studie, které tě nasměřují správnou cestou.Navštivte web www.standavavrik.cz, nebo mi napište na email : info@standavavrik.cz, anebo mi zavolejte na 705 121 017. Domluvme si on-line konzultaci a poodhalím Vám e-shop strategie, které jsou součástí nového přístupu k on-line marketingu. Protože tam kde on-line marketing končí, začíná e-shop marketing.

Popis podcastu

Máte svůj e-shop? Sledujte podcast s informacemi a novinkami ze světa e-shop marketingu. Co je e-shop marketing? Jde o specifické využití toho nejlepšího z on-line marketingu a z on-line nástrojů pro automatizaci a segmentaci na eshopech. Díky tomu získáte nové zákazníky na eshopech, budete se lépe starat o stávající zákazníky a tím získáte více opakujících objednávek.