
#22 Logo není značka

💡 Spoiler: Značka nevzniká ve Figmě.
V tomto díle E-commerce na ledu zjistíte, proč vizuální identita nestačí, a jak moc důležité jsou hodnoty, emoce a konzistence. Jak značku skutečně „prožít“, propsat ji do obsahu, a proč nestačí mít logo v pravém rohu reelska!
Bez ohledu na to, jestli vedete malý e-shop nebo rychle rostoucí firmu, značka bez autentického prožitku zůstane jen grafikou na bannerech. Aby byla uvěřitelná, musí žít ve všem, co děláte. ❤️
🍸Návod na Gin Tonic s limetou a single sirupem
📌 Ingredience:
40 ml kvalitního ginu
100 ml toniku
1 lžička sirupu
1/2 limetky
🍋 Postup:
Do sklenice vložte led.
Přilijte gin.
Přidejte sirup a limetkovou šťávu.
Dolijte tonikem.
Jemně promíchejte.
Ozdobte plátkem limetky
Užijte si drink při poslechu nového dílu.
🔥 Instagram a LinkedIn:
https://www.instagram.com/mime_digital/
https://www.instagram.com/michalmervart/
https://www.linkedin.com/in/ryba/
https://www.instagram.com/adamrybamkt/
Popis podcastu
Ponoříme se do dynamického světa e-commerce. Získejte exkluzivní náhledy a praktické rady přímo od expertů a lídrů v oboru, ať už jste startup, zavedená firma, nebo jen nadšenec do digitálního marketingu. S podcastem E-commerce na ledu se vybavíte vším potřebným k úspěchu ve světě e-commerce.