Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Dopravní podcast (39): Situace v DPP. Málo řidičů autobusů a málo provozních tramvají

Dopravní podcast (39): Situace v DPP. Málo řidičů autobusů a málo provozních tramvají

Obrázek epizody Dopravní podcast (39): Situace v DPP. Málo řidičů autobusů a málo provozních tramvají

Poslechněte si podcast

24. 10. 2019

18 min

O epizodě podcastu

Nedostatek řidičů autobusů v DPP, rušené spoje a také nedostatek provozních tramvají. Nejen o tom je 39. díl Dopravního podcastu.
Podle tiskové zprávy města a dopravního podniku by se dalo říct, že je situace v dopravním podniku nadmíru výtečná. Ale je to pravda? Marketingová tisková zpráva dokonale překryla problémy, ve kterých se podnik nachází. Témata jako řidičák na autobus od 19 let, nebo nákup nových nízkopodlažních autobusů geniálně překryly skutečné problémy.
Dopravní podnik také "zápasí" s vypravením tramvají. Místo souprav vypravuje sóla. Na výlukových linkách chybí obousměrné tramvaje a tak jsou spoje odkláněny z "výlukových tras".
A opravdu je v Praze nedostatek řidičů? Nebo má nedostatek řidičů jen dopravní podnik? Existují totiž soukromí dopravci, kteří rádi linky od dopravního podniku převezmou.
Rozvoj tramvajové sítě zasáhne i Letňany. Studie má za úkol prověřit prodloužení tramvajové tratě ze smyčky Sídliště Ďáblice, po Veselské ulici, do nově vzniklého sídliště Avia Letňany, případně až k železniční stanici Praha-Čakovice.
Překvapení na závěr. Rekonstrukce Libeňského mostu proběhne dříve, než jsme čekali. Pusťte si dopravní podcast :)
A nezapomeňte, jsme na Spotify , dejte si nás do oblíbených.

Dopravní podcast od roku 2015 natáčí Ondřej Matěj Hrubeš (šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz ) a Roman Hloch (jeden se základních členů stránky Tramvaje v České republice )

Support the Show.

Nedostatek řidičů autobusů v DPP, rušené spoje a také nedostatek provozních tramvají. Nejen o tom je 39. díl Dopravního podcastu. Podle tiskové zprávy města a dopravního podniku by se dalo říct, že je situace v dopravním podniku nadmíru výtečná. Ale je to pravda? Marketingová tisková zpráva dokonale překryla problémy, ve kterých se podnik nachází. Témata jako řidičák na autobus od 19 let, nebo nákup nových nízkopodlažních autobusů geniálně překryly skutečné problémy. Dopravní podnik také "zápasí" s vypravením tramvají. Místo souprav vypravuje sóla. Na výlukových linkách chybí obousměrné tramvaje a tak jsou spoje odkláněny z "výlukových tras".A opravdu je v Praze nedostatek řidičů? Nebo má nedostatek řidičů jen dopravní podnik? Existují totiž soukromí dopravci, kteří rádi linky od dopravního podniku převezmou.Rozvoj tramvajové sítě zasáhne i Letňany. Studie má za úkol prověřit prodloužení tramvajové tratě ze smyčky Sídliště Ďáblice, po Veselské ulici, do nově vzniklého sídliště Avia Letňany, případně až k železniční stanici Praha-Čakovice.Překvapení na závěr. Rekonstrukce Libeňského mostu proběhne dříve, než jsme čekali. Pusťte si dopravní podcast :)A nezapomeňte, jsme na Spotify, dejte si nás do oblíbených. Dopravní podcast od roku 2015 natáčí Ondřej Matěj Hrubeš (šéfredaktor dopravního magazínu MHD86.cz) a Roman Hloch (jeden se základních členů stránky Tramvaje v České republice) Support the show

Popis podcastu

Dopravní podcast o městské dopravě natáčí Ondřej Matěj Hrubeš od roku 2015 a do vybraných epizod si zve hosty, kteří se zabývají dopravou ve městech. V roce 2022 se přidal Podcast dopravní 6 o dopravě v Praze 6.  Najdete tady také komentáře pro rozhlas.