
Strach v kampani na podporu očkování je na místě, říká Jitka Vysekalová z České marketingové společnosti

O epizodě podcastu
Podle ní je tedy využití strachu v kampani na podporu očkování na místě, otázkou ale zůstává, zda použité obrázky skutečně osloví cílovou skupinu, která je značně široká. V dopoledním vysílání Rádia Z Vysekalová řekla, že podle jejího názoru měla kampaň na podporu očkování začít dříve. „Obecně platí, že pozitivní motivace je účinnější než ta negativní. V této fázi je to ale možné využít. I kdyby to působilo jen na malou část populace, tak to má smysl,“ říká Vysekalová v rozhovoru s moderátorem Nikolou Bojčevem. Dodala, že zatímco na lidi, kteří s očkováním zatím váhají, může tato kampaň zapůsobit, skalní odpírače jistě nijak neovlivní.
Poslechněte si rozhovor moderátora Nikoly Bojčeva s prezidentkou České marketingové společnosti Jitkou Vysekalovou.
Popis podcastu
Všechny díly podcastu Dopolední host můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .