
Dobročinný trh se nedá predikovat. Jste závislí na tom, jestli se někomu stane něco špatného. Říká zakladatel crowdfundigového portálu Donio David Procházka.

O epizodě podcastu
“Do budoucna je dobročinný trh omezený. Nedá se predikovat. Jste závisl í na tom , jestli se někomu stane něco špatného, což je strašné, ale zakládáte sbírky , většinou v těžkých situacích. ” Říká zakladatel crowdfundigového portálu Donio David Procházka a doplňuje. “ U byznysu můžete proaktivně nabízet firmám, jednotlivcům , jestli si nechtějí udělat kampaň ne jejich produkt, na jejich nápad, nějakou vizi. Z tohoto pohledu je dlouhodobý byznys trochu jednodušší než to dobro, kdy je to o tom , aby lidé o vás věděli . K dyž se dostanete do těžké situace, tak aby je první napadlo udělám sbírku na D o nio .
Popis podcastu
Všechny díly podcastu Dopolední host můžete pohodlně poslouchat v mobilní aplikaci mujRozhlas pro Android a iOS nebo na webu mujRozhlas.cz .