S touto obchodní strategií se setkáváme denně. Podnik, společnost nebo produkt díky ní může působit jako eko a životní prostředí friendly, nicméně to vše bez nutnosti reálného snižování svého dopadu na životní prostředí. Jaké jsou nejčastější greewashingové taktiky, jak greenwashing rozeznat a jaké známe konkrétní případy?O tom všem si v druhé řadě Doby internetové povídají Radka Grohová a Tereza Vodičková. Za poskytnutí prostorů k nahrávání podcastu děkujeme Radiu R.
S touto obchodní strategií se setkáváme denně. Podnik, společnost nebo produkt díky ní může působit jako eko a životní prostředí friendly, nicméně to vše bez nutnosti reálného snižování svého dopadu na životní prostředí. Jaké jsou nejčastější greewashingové taktiky, jak greenwashing rozeznat a jaké známe konkrétní případy?
O tom všem si v druhé řadě Doby internetové povídají Radka Grohová a Tereza Vodičková.
Za poskytnutí prostorů k nahrávání podcastu děkujeme Radiu R.
Sociální sítě, práce, zábava. Na internetu trávíme hodiny denně. Podcast Doba internetová se zabývá životem online a řeší témata kyberbezpečnosti, dezinformací i digitální wellbeing.
Podcast vzniká ve spolupráci se studentským Radiem R a spolkem Fakescape.