
Osobitost ve firmě | 014

O epizodě podcastu
Je na prvním místě zákazník nebo zaměstnanec? Jak je důležité nastavit si hodnoty a stát si za nimi? Proč si zákazníci mají zvolit právě tvojí firmu? Mát voje firma přidanou hodnotu? Odpovědi nalezneš v dnešním dílu!
Je na prvním místě zákazník nebo zaměstnanec? Jak je důležité nastavit si hodnoty a stát si za nimi? Proč si zákazníci mají zvolit právě tvojí firmu? Mát voje firma přidanou hodnotu? Odpovědi nalezneš v dnešním dílu!
Popis podcastu
Pro zapálené máme připravený speciální obsah na https://herohero.co/dispersecz.
Vítejte u Disperse podcastu, kde se věnujeme praktickým metodám osobního rozvoje a hledání cesty ke šťastnějšímu a úspěšnějšímu životu. Jsme lidi z praxe, kteří sdílí své vlastní zkušenosti a osvědčené tipy na to, jak si vytvořit lepší a plnější život. Všechny rady a tipy, o kterých se bavíme, jsme sami vyzkoušeli a odžili, a naším cílem je předat vám tyto rady prakticky, přímo a bez omáček. Náš podcast není jen náhodné setkání s různými tématy osobního rozvoje – je to celý průvodce od A do Z.