Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Obsluha klienta v nové éře bankovnictví | Štěpán Čepela

Obsluha klienta v nové éře bankovnictví | Štěpán Čepela

Obrázek epizody Obsluha klienta v nové éře bankovnictví | Štěpán Čepela

Poslechněte si podcast

18. 10. 2023

25 min

O epizodě podcastu

Kontakt se zákazníky je pro banku prioritou. Mnoho zákazníků dnes očekává stejnou úroveň služeb jak na pobočce, tak po telefonu nebo digitálních kanálech. A právě to má na starosti kontaktní centrum, které vede Štěpán Čepela.
Jak kontaktní centrum funguje? Jak se změnila práce jeho pracovníků? A jak reagují na nové postupy a technologie? Dozvíte se v tomto podcastu!

Kontakt se zákazníky je pro banku prioritou. Mnoho zákazníků dnes očekává stejnou úroveň služeb jak na pobočce, tak po telefonu nebo digitálních kanálech. A právě to má na starosti kontaktní centrum, které vede Štěpán Čepela.Jak kontaktní centrum funguje? Jak se změnila práce jeho pracovníků? A jak reagují na nové postupy a technologie? Dozvíte se v tomto podcastu!

Popis podcastu

Digitální banka budoucnosti je podcast dívající se pod pokličku digitalizace Komerční banky. V rozhovorech s lidmi, kteří se zabývají developmentem, vývojem produktů či UX, se dozvíte, jak se KB mění a jak se zde pracuje. Vysvětlíme si specifika práce v bankovním sektoru, jak zde funguje agilní model a dozvíte se také životní příběhy a zkušenosti lidí se zásadním slovem na digitální část KB.