
🎤 Prokop Čech: „Uhlíková stopa marketingové firmy souvisí s tím, jaké kampaně dělá.” | Digichef Podcast

O epizodě podcastu
Energie a jejich cena je téma, které poslední měsíce rezonuje téměř s každým. A to je zrovna léto. Co bude v zimě?
S Prokopem Čechem, analytikem společnosti Nano Energies jsme se bavili o tom, co stojí za současným růstem cen, jak si s ním jako firma poradit a kde ušetřit. Přišla řeč i na uhlíkovou stopu digitálního marketingu, protože i ta je značná. A právě digitální komunikační agentury mají v rukou tu moc pomáhat vytvořit udržitelnější budoucnost. Jak na to? Poslechněte si podcast a nechte se inspirovat.
Rozhovor je k dispozici i na YouTube.
Energie a jejich cena je téma, které poslední měsíce rezonuje téměř s každým. A to je zrovna léto. Co bude v zimě?
S Prokopem Čechem, analytikem společnosti Nano Energies jsme se bavili o tom, co stojí za současným růstem cen, jak si s ním jako firma poradit a kde ušetřit. Přišla řeč i na uhlíkovou stopu digitálního marketingu, protože i ta je značná. A právě digitální komunikační agentury mají v rukou tu moc pomáhat vytvořit udržitelnější budoucnost. Jak na to? Poslechněte si podcast a nechte se inspirovat.
Rozhovor je k dispozici i na YouTube.
𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz 👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá. 📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz 🙏🏻 Napište nám!