Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 🎤 David Janoušek | „Share of Search je revoluční metrika.” | Digichef Podcast

Digichef Podcast

Digichef

Byznys

,

Marketing

🎤 David Janoušek | „Share of Search je revoluční metrika.” | Digichef Podcast

Obrázek epizody 🎤 David Janoušek | „Share of Search je revoluční metrika.” | Digichef Podcast

Poslechněte si podcast

23. 9. 2022

8 min

O epizodě podcastu

Nejdůležitější metrika, o které jste nikdy neslyšeli (nebo snad už ano). I takto by se dala popsat metrika Share of Search vytvořená v roce 2020 Lesem Binetem a Jamesem Hankinsem pod záštitou IPA (Institute of Practitioners in Advertising). Zjednodušeně se jedná o podíl hledanosti brandových výrazů jedné značky na celkovém počtu vyhledávaní brandových dotazů v dané kategorii.

A proč je Share of Search tak revoluční metrikou? „Les Binet a James Hankins v rámci svého průzkumu zjistili, že právě podíl vyhledávání může předpovídat vývoj podílu na trhu. A na rozdíl od Share of Voice (SoV) je tato metrika snadno dostupná," vysvětluje David.

Jak s touto metrikou pracujeme v Taste, jaká jsou její negativa a jaký je vztah mezi Share of Search a Share of Voice? To se dozvíte v našem rozhovoru.

Nejdůležitější metrika, o které jste nikdy neslyšeli (nebo snad už ano). I takto by se dala popsat metrika Share of Search vytvořená v roce 2020 Lesem Binetem a Jamesem Hankinsem pod záštitou IPA (Institute of Practitioners in Advertising). Zjednodušeně se jedná o podíl hledanosti brandových výrazů jedné značky na celkovém počtu vyhledávaní brandových dotazů v dané kategorii.

A proč je Share of Search tak revoluční metrikou? „Les Binet a James Hankins v rámci svého průzkumu zjistili, že právě podíl vyhledávání může předpovídat vývoj podílu na trhu. A na rozdíl od Share of Voice (SoV) je tato metrika snadno dostupná," vysvětluje David.

Jak s touto metrikou pracujeme v Taste, jaká jsou její negativa a jaký je vztah mezi Share of Search a Share of Voice? To se dozvíte v našem rozhovoru.

𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz      👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá.   📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz 🙏🏻 Napište nám!