Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 5 – Lukáš Uhl, ex-CEO Dáme Jídlo o tom, jak zečtyřnásobil startup a jak se stát se jedničkou na trhu

DEMARKETING: nejlepší čeští marketéři prozrazují své postupy a byznysmodely

Pavel Šíma

Byznys

,

Marketing

5 – Lukáš Uhl, ex-CEO Dáme Jídlo o tom, jak zečtyřnásobil startup a jak se stát se jedničkou na trhu

Obrázek epizody 5 – Lukáš Uhl, ex-CEO Dáme Jídlo o tom, jak zečtyřnásobil startup a jak se stát se jedničkou na trhu

Poslechněte si podcast

6. 9. 2016

2 hod 50 min

Přišel , ztrojapůlnásobil , opanoval trh , přivedl k prodeji za několik set milionů a odešel do globálu . Tak by se dala stručně popsat dvouleté vedední českého start-upu Dáme jídlo Lukášem Uhlem.

Nejdřív dostal na starosti logistiku. Z party nerudných kurýrů v rezavých feliciích, kvůli kterým musel chodit do práce ozbrojený, udělal flotilu 200 příjemných a spolehlivých doručovatelů. Logistická část firmy se stala interně profitabilní a byla natolik jedinečná, že ji později chtěli zavádět do food-delivery startupů v celé Evropě.

Po tomto prvním úspěchu mu svěřili celou firmu. A Lukáš investory nezklamal. Za dva roky udělal ze 70 000 objednávek měsíčně 240 000 . Zničil jedinou vážnou konkurenci Jídlo teď a zároveň firmu připravil na prodej globálnímu hráči Delivery hero , kam posléze odešel dělat ředitele celosvětové logistiky.

Jak tohle všechno zvládl za tři roky? Podle svých slov hlavně díky tvrdému řízení firmy skrze KPIčka a analytickým pohledem na byznys prostřednictvím analýzy kohort. A taky některými japonskými manažerskými praktikami, o které se s posluchači rád podělí.

Lukáš otevřeně vypráví o tom

  • jak vyřešil zdánlivě neřešitelné a nekonečně se vlekoucí problémy jednoduchým zavedením KPIček. Nasadil je na všech úrovních od pracovníků v depu po marketingového ředitele. A jaká KPIčka dostal on sám od investorů?
  • Jak dostal na nohy logistiku Dáme Jídlo a v čem je natolik unikátní?
  • Jak řídit investice v řádech milionů EURo s naprostým klidem a jistotou díky kohortní analýze zákazníků? A jaké nástroje na to používat?
  • O čem si píšou hladoví zákazníci na chatu se slečnami na zákaznické podpoře?
  • Proč je důležité mít diverzitu mezi restauracemi a hlavně neopomenout řízky?
  • Jak posuzovat úspěch marketingu? A které marketingové kanály a kampaně byly nejúspěšnější?
  • A proč by měl i CEO občas sednout na skútr a rozvážet polívky?

Protože je Lukáš i bývalý konzultant z McKinsey, dozvíte se jako bonus jak přijít na skutečný kořen každého firemního a byznysového problému pomocí metody 5 whys.

Nechybí ani rady pro začínající start-upisty a jedna must-read knížka.

Odkaz na sdílitelnou stránku na webu: www.pavelsima.cz/uhl.