Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 3 – Petra Jankovičová, ředitelka agentury Triad o prudce rostoucí reklamce s rodinnou atmosférou

DEMARKETING: nejlepší čeští marketéři prozrazují své postupy a byznysmodely

Pavel Šíma

Byznys

,

Marketing

3 – Petra Jankovičová, ředitelka agentury Triad o prudce rostoucí reklamce s rodinnou atmosférou

Obrázek epizody 3 – Petra Jankovičová, ředitelka agentury Triad o prudce rostoucí reklamce s rodinnou atmosférou

Poslechněte si podcast

27. 3. 2016

1 hod 35 min

Adidas, Pilsner Urquell, 02, Kozel, AXA, Kingswood, Granko, Pepsi, Kofola, Jihlavanka, Frisco, Nutrilon.

To jsou značky české digitální, kreativní a reklamní agentury Triad. Agentury, kterou Petra Jankovičová zakládala sama v Praze před pouhými čtyřmi lety.

Za své kampaně získal Triad ocenění třeba z PIAF nebo Zlatého Klínce. Hodně z nich přitom vznikalo na gauči. A to doslova, protože noví mladí kreativci neměli kvůli raketovému růstu v kancelářích ani vlastní stůl.

Agentura se třikrát přestěhovala, přerostla svou matku v Bratislavě a dnes má 55 zaměstnanců a tři separátní jednotky.

Zatímco v běžných agenturách sedí accounti v jedné místnosti, IŤáci v druhé a kreativci ve třetí, Triad uplatňuje týmový organizační model. V každém týmu jsou obsazeny všechny esenciální pozice malé agentury: od accounta, přes programátora, copywritera až po designéra. Týmy sedí kolem jednoho stolu a mají své vlastní klienty, které nesdílí s jinými týmy.

Díky tomuto uspořádání jsou nejen všichni perfektně informovaní o každém projektu a lehko přeskakují jiskry přes stůl a vznikají nápady, ale pracovníci mají navíc i ve středně velké firmě pocit rodinnosti a blízkosti, která se často z rostoucích agentur vytrácí.

S Petrou probíráme všechny tři klíčové složky úspěchu prudce rostoucí agentury: 1) HR - tj. jak nabírat, udržovat si a motivovat skvělé lidi. 2) Marketing a obchod - jak Triad získává své klienty, 3) jak tvořit super kampaně.

Petra je opravdu otevřená, takže mimo jiné uslyšíte:

  • jaký je věkový průměr agentury; jaká je hodinovka pro klienty,
  • jaký má přesně program každotýdenní porada celé agentury,
  • jak vypadal nejdrsnější šestikolový tendr od IKEI, jaký kdy Petra zažila. Do jakých tendrů Triad nechodí a kde berou většinu byznysu.
  • Do čeho dává Petra nejvíce času? Je to HR, prodej nebo marketing?
  • Jak Petra udržuje atmosféru rodinného týmu v 55 lidech?
  • Jak zajišťuje, že i copík nebo UXák ví o klientovi vše?
  • A kdo a proč říká Petře, že se chová jako kráva?

Pokud byste se v Triadu chtěli ucházet o job, máme pro vás i tajemství, jak správně odpovídat na otázky, které Triad klade v úvodním testu.

Odkaz na sdílitelnou stránku na webu: www.pavelsima.cz/jankovicova.