Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 10 - Start-upy jsou jako drogy. Někoho nakopnou, jiného zahubí. // Richard Malovič – CEO Whalebone

10 - Start-upy jsou jako drogy. Někoho nakopnou, jiného zahubí. // Richard Malovič – CEO Whalebone

Pustili byste se do projektu, o kterém víte, že na 90 % zahučí pod kytky? Tak neveselou statistiku totiž mají v průměru start-upy. Makat na novinkách a inovacích od prvního kousku kódu, prvního prototypu, prvního písmene až do úspěšného finiše na burze nebo při prodeji, to chce více než pořádné koule a ustálený žaludek.

O tom ví své i Richard Malovič, CEO stamilionové firmy Whalebone , která chrání uživatele internetu bez nutnosti instalovat software do zařízení. Pavel Šíma, founder a CEO start-upu, s ním probral

  • jakou mají start-upy šanci na život,
  • jak se vyhnout neúspěchu
  • a proč si hlídat záda před parazitickými akcelerátory a investory, kteří myslí jen na to jedno.

Zjistíte, že start-upy a drogy jsou si nebezpečně podobné – oboje vás může v jednu chvíli vystřelit v euforii k sousedům pod rybíz a vzápětí mrštit do depresí nebo dohnat až k sebevraždě. První případy opravdu neblahých konců už máme i v Česku.

Klíčová otázka zní: Proč svět start-upů stále více mladých talentovaných lidí tak uhrančivě přitahuje, když většina z nich si vyláme zuby, přijde o nejlepší léta života, zničí si zdraví, reputaci a třeba i přijdou o rodinu? A kdo na tom celém ve skutečnosti vydělává, když ne oni?

Téma nedráždíme konečky prstů, ale zarýváme nehty hluboko pod founderskou kůži.

TÉMATA ROZHOVORU:

00:00:20 Představujeme Richarda Maloviče

00:04:40 Startupy

00:33:00 (Ne)úspěch na projektech

00:41:45 Chemie salesu v kostce

00:57:38 Co-founders aneb Mám se na ně spoléhat?

01:05:56 PATRON EPIZODY: RAYNET

01:06:24 Soutěže v pitchování a jiné programy

01:21:19 Investice, kam se podíváš

01:32:42 Investor vs. founder

02:10:10 Rady začínajícím podnikatelům

02:18:03 Efekt covidu a home office na produktivitu práce

02:34:26 Negativní dopady dnešní situace na nováčky

02:42:44 Ambiciózní cíle

02:46:52 Shrnutí

02:49:28 Richard reaguje na zpravodajské články

02:55:34 Slam poetry by Anatol Svahilec

03:09:26 Závěr a poděkování

***

--Patron této epizody--

RAYNET je český CRM software, který pomáhá manažerům a obchodníkům evidovat, plánovat i vyhodnocovat vše, co se týká zákazníků a obchodu.

První měsíc si RAYNET můžete vyzkoušet zdarma. Stejně tak, jako můžete využít jejich dokonalou zákaznickou podporu. Více na raynet.cz.

***

Zavětřili jste v mediálním světě bullshit? Dejte nám vědět na Facebook u a Instagramu .

Nenatáčíme jedno líbivé téma za druhým, na každé epizodě bušíme několik dní, proto nový díl vypouštíme jednou za dva týdny.

Pokud naši snahu chcete podpořit, najdete 4D na Patreonu .

Poslouchejte nás:

Kontakt: 4D@pavelsima.cz

Popis podcastu

Nejposlouchanější český marketingový podcast a jediný český podcast doporučovaný časopisem FORBES servíruje rozhovory s hosty, kteří vás mají co naučit. Kritérium číslo 1: Něco velkého v českém marketingu dokázali. Kritérium číslo 2: Jsou ochotní a schopní rozberat své postupy na součástky. Konkrétně, prakticky, bez marketingového bullshitu. Autor podcastu Pavel Šíma, sám oceňovaný marketér a vystudovaný žurnalista, jde do hloubky. Trvá na odhalení byznysmodelu hostů. Nepustí je od mikrofonu, dokud jejich úspěch nerozloží na drobné a nesloží zpět do použitelného schématu, které můžete okamžitě začít replikovat. Pokud vás už nebaví hledat jehlu v kupce sena – něco inspirativního a použitelného v záplavě milionů irelevantních blogpostů, how-to článků, tweetů a FB postů – je na čase subscribnout si DEMARKETING a pustit si do uší pečlivě vybrané klenoty českého marketingu.