Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Michal Buzek (Heuréka) o sjednocení reportingu napříč 9 zeměmi a vytvoření nové služby pro 50 tisíc e-shopů v ČR a SK

Michal Buzek (Heuréka) o sjednocení reportingu napříč 9 zeměmi a vytvoření nové služby pro 50 tisíc e-shopů v ČR a SK

Obrázek epizody Michal Buzek (Heuréka) o sjednocení reportingu napříč 9 zeměmi a vytvoření nové služby pro 50 tisíc e-shopů v ČR a SK

Poslechněte si podcast

4. 10. 2018

42 min

V prvním díle podcastu DataCast byl hostem Michal Buzek.
Michal je vedoucí analytického oddělení v Heurece, má na starosti BI a analýzu.
Jeho 3 hlavní úkoly v Heurece jsou: zlepšit a zprostředkovat data pro jednotlivé oddělení, sjednotit data napříč zeměmi, dodávat data pro B2B partnery (odhady kolik se utratí na ecommerce atd.). Podobné použití BI řeší většina větších firem a právě proto jsme z Michala dostali lekce a know-how z Heureky.
V rozhovoru s Jakubem Turnerem Michal prozradil spoustu zajímavých věcí ze zákulisi použití dat v největším českém e-commerce srovnávači i napříč skupinou srovnávačů v 9ti evropských zemích.
V tomto Datacastu se dozvíte například:
  • Michalovu minulost a cestu k datové analytice
  • Porovnání MySQL a Python
  • Jaký byl stav v Heurece před Michalovým nástupem a nyní
  • Výhody a nevýhody Tableau vs GoodData vs PowerBI
  • Jak vysvětlit, co je Keboola a jak funguje
  • Další směřování datové sekce v Heurece
  • Konkrétni použití dat v Heurece
  • Jak sdílí data uvnitř Rockaway skupiny

Popis podcastu

Ve světě zaplaveném daty, vítězí ten, kdo v nich umí plavat. V Datacastu sdílí své know-how zkušení majitelé, ředitelé a analytici - hrdinové, kteří pomocí dat zlepšují fungování firem. Bavíme se s nimi nejen o business intelligence a datových nástrojích, ale hlavně o tom, jak data využívat k lepšímu rozhodování a řízení, efektivnějšímu marketingu nebo rychlejším inovacím. Datacast pro vás vytváří společnost Keboola.