
O epizodě podcastu
Martin Hronec je manažerem Data Science týmu českého řetězce supermarketů a hypermarketů Albert. Jeho tým vyvíjí end-to-end datové produkty, které mají přímý dopad na každodenní operativu společnosti. S Martinem se moderátoři Jirka Vicherek a Karel Šimánek baví o projektech jako je plán pečení nebo zákaznická personalizace. Dále o tom, jak jsou podobná řešení v organizaci přijímána a jakým způsobem Martin a jeho tým podobná řešení vyvíjí, typicky jak řeší MLOps.
Martin Hronec je manažerem Data Science týmu českého řetězce supermarketů a hypermarketů Albert. Jeho tým vyvíjí end-to-end datové produkty, které mají přímý dopad na každodenní operativu společnosti. S Martinem se moderátoři Jirka Vicherek a Karel Šimánek baví o projektech jako je plán pečení nebo zákaznická personalizace. Dále o tom, jak jsou podobná řešení v organizaci přijímána a jakým způsobem Martin a jeho tým podobná řešení vyvíjí, typicky jak řeší MLOps.
---
Data Talk je komunita datových profesionálů.
Kromě Data Talk podcastu děláme také DATA mesh meetupy , Data Day konferenci a posíláme weekly newsletter: https://www.datatalk.cz/news/
Hlavními partnery Data Talk komunity jsou: intecs , SAZKA , BizzTreat , Colours of Data , Revolt.BI , EMARK , Carl Data Company , FLO , Miton
