
O epizodě podcastu
Adam Nykles je na pozici CDO pro Publicis Le Pont, středoevropský tým 600 marketingových expertů z Česka, Maďarska a Polska. V Praze se koncentruje tým kolem dat, technologií a marketingové automatizace pod hlavičkou Kindred. Jirka Vicherek a Karel Šimánek s Adamem probiraji škálování datových řešení na marketing napříč zeměmi pro globální klienty typu Mercedes. Velká část datového podcastu je věnována adopci a proč je v entreprise vyhrávají horší ale standardizovanejší produkty a technologie.
Adam Nykles je na pozici CDO pro Publicis Le Pont, středoevropský tým 600 marketingových expertů z Česka, Maďarska a Polska. V Praze se koncentruje tým kolem dat, technologií a marketingové automatizace pod hlavičkou Kindred. Jirka Vicherek a Karel Šimánek s Adamem probiraji škálování datových řešení na marketing napříč zeměmi pro globální klienty typu Mercedes. Velká část datového podcastu je věnována adopci a proč je v entreprise vyhrávají horší ale standardizovanejší produkty a technologie.
---
Data Talk je komunita datových profesionálů.
Kromě Data Talk podcastu děláme také DATA mesh meetupy , Data Day konferenci a posíláme weekly newsletter: https://www.datatalk.cz/news/
Hlavními partnery Data Talk komunity jsou: intecs , SAZKA , BizzTreat , Colours of Data , Revolt.BI , EMARK , Carl Data Company , FLO , Miton
