
O epizodě podcastu
V tomto díle Data Talku přivítal Jirka Vicherek hned dva hosty, Ondru Tomase, zakladatele CleverMaps a Báru Hinnerovou, která má v tomto startupu na starosti partnery, marketing a růst firmy. Bavíme se o práci s lokačními daty, tzv. Location Intelligence. A ne, nebude to o mapách ani vizualizacích, ale o tom, jak předběhl GIS dobu a proč se v BI s lokačními daty pracuje tak málo. Koukneme na use casy jako optimalizaci letákových kampaní nebo výpočet efektivity venkovní reklamy. Nakonec představí Ondra a Bára CleverMaps data marketplace.
V tomto díle Data Talku přivítal Jirka Vicherek hned dva hosty, Ondru Tomase, zakladatele CleverMaps a Báru Hinnerovou, která má v tomto startupu na starosti partnery, marketing a růst firmy. Bavíme se o práci s lokačními daty, tzv. Location Intelligence. A ne, nebude to o mapách ani vizualizacích, ale o tom, jak předběhl GIS dobu a proč se v BI s lokačními daty pracuje tak málo. Koukneme na use casy jako optimalizaci letákových kampaní nebo výpočet efektivity venkovní reklamy. Nakonec představí Ondra a Bára CleverMaps data marketplace.
---
Data Talk je komunita datových profesionálů.
Kromě Data Talk podcastu děláme také DATA mesh meetupy , Data Day konferenci a posíláme weekly newsletter: https://www.datatalk.cz/news/
Hlavními partnery Data Talk komunity jsou: intecs , SAZKA , BizzTreat , Colours of Data , Revolt.BI , EMARK , Carl Data Company , FLO , Miton
