Změna by šla. Divák snese víc, než myslíme, říká o StarDance publicistka
Poslechněte si podcast
29. 11. 2024
5 min
Článek Kateřiny ŠafaříkovéTaké letos patří StarDance mezi televizní zábavu, která diváky táhne. Taneční soutěž se od začátku svého tuzemského vysílání v roce 2006 stala hitem. Jak ale dopadá její srovnání s britským „originálem“? Fenomén StarDance rozebíráme s publicistkou Jindřiškou Bláhovou.Dala by se označit za klasiku české televizní zábavy. Populární taneční soutěž StarDance už totiž táhne diváky k obrazovkám od roku 2006. Od té doby se s výzvou ukázat na parketu své taneční schopnosti a získat si tak porotu v sále i lidi u televizí popasovaly desítky známých osobností – od sportovců přes herce a zpěváky až třeba po cukráře Josefa Maršálka.Celý článek čtěte zde. Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy. Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram.Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.