Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Vyprodaní Bob a Bobek: nejúspěšnější maskoti v historii šampionátů

Vyprodaní Bob a Bobek: nejúspěšnější maskoti v historii šampionátů

Obrázek epizody Vyprodaní Bob a Bobek: nejúspěšnější maskoti v historii šampionátů

Poslechněte si podcast

29. 5. 2024

8 min

O epizodě podcastu

Článek Zuzany Hodkové. Za licencované předměty spojené s hokejovým šampionátem utratili fanoušci přes 75 milionů korun. Největší zájem byl o puky, dresy a postavičky Boba a Bobka, popisuje v rozhovoru Vojtěch Šišma, šéf společnosti Footballmania.

Kdo chtěl koupit hokejového Boba a Bobka, musel mít štěstí. Nebylo nijak výjimečné, že postavičky byly v obchodech vyprodány.

„Naše prodejní strategie byla taková, dát jich určitý počet na každý hrací den, na každé prodejní místo, abychom zajistili, že budou k dostání až do posledního dne šampionátu. Dá se říct, že se každý den vyprodali,“ říká v pořadu Agenda Vojtěch Šišma, šéf společnosti Footballmania, která pro hokejový šampionát v Česku zajišťovala oficiální merch – tedy oficiální prodej triček, mikin, dresů, puků nebo právě hokejových maskotů. V rozhovoru pro SZ Byznys dodává, že postaviček by se býval prodal i dvojnásobný počet.

Celý článek čtěte zde .

  • Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
  • Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
  • Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram .
  • Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.
Článek Zuzany Hodkové. Za licencované předměty spojené s hokejovým šampionátem utratili fanoušci přes 75 milionů korun. Největší zájem byl o puky, dresy a postavičky Boba a Bobka, popisuje v rozhovoru Vojtěch Šišma, šéf společnosti Footballmania.Kdo chtěl koupit hokejového Boba a Bobka, musel mít štěstí. Nebylo nijak výjimečné, že postavičky byly v obchodech vyprodány.„Naše prodejní strategie byla taková, dát jich určitý počet na každý hrací den, na každé prodejní místo, abychom zajistili, že budou k dostání až do posledního dne šampionátu. Dá se říct, že se každý den vyprodali,“ říká v pořadu Agenda Vojtěch Šišma, šéf společnosti Footballmania, která pro hokejový šampionát v Česku zajišťovala oficiální merch – tedy oficiální prodej triček, mikin, dresů, puků nebo právě hokejových maskotů. V rozhovoru pro SZ Byznys dodává, že postaviček by se býval prodal i dvojnásobný počet.Celý článek čtěte zde. Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy. Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram.Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.

Popis podcastu

Dlouhé čtení ze Seznam Zpráv i v audioverzi. Původní analýzy, komentáře, investigace, které by vám neměly uniknout.