
Vyprodaní Bob a Bobek: nejúspěšnější maskoti v historii šampionátů

O epizodě podcastu
Článek Zuzany Hodkové. Za licencované předměty spojené s hokejovým šampionátem utratili fanoušci přes 75 milionů korun. Největší zájem byl o puky, dresy a postavičky Boba a Bobka, popisuje v rozhovoru Vojtěch Šišma, šéf společnosti Footballmania.
Kdo chtěl koupit hokejového Boba a Bobka, musel mít štěstí. Nebylo nijak výjimečné, že postavičky byly v obchodech vyprodány.
„Naše prodejní strategie byla taková, dát jich určitý počet na každý hrací den, na každé prodejní místo, abychom zajistili, že budou k dostání až do posledního dne šampionátu. Dá se říct, že se každý den vyprodali,“ říká v pořadu Agenda Vojtěch Šišma, šéf společnosti Footballmania, která pro hokejový šampionát v Česku zajišťovala oficiální merch – tedy oficiální prodej triček, mikin, dresů, puků nebo právě hokejových maskotů. V rozhovoru pro SZ Byznys dodává, že postaviček by se býval prodal i dvojnásobný počet.
Celý článek čtěte zde .
- Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
- Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
- Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram .
- Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.