Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Umělá inteligence dokáže leccos, ale svůj obchod jí zatím nesvěřujte

Umělá inteligence dokáže leccos, ale svůj obchod jí zatím nesvěřujte

Obrázek epizody Umělá inteligence dokáže leccos, ale svůj obchod jí zatím nesvěřujte

Poslechněte si podcast

22. 2. 2024

4 min

O epizodě podcastu

Článek Pavla Kasíka. AI nástroje se vyvíjejí překotným tempem, ale stále mají řadu nedostatků. Poslední týdny ukázaly, jak neintuitivní a ošemetné je zavádění umělé inteligence do firemní a obchodní praxe.

Řada firem na své stránky v posledním roce umístila chatbota, tedy virtuálního asistenta, který má lidem pomoci zorientovat se v nabídce. Někdy jde o primitivní prográmek, který pouze opakuje některou z předem nastavených frází. Jindy má ale umělá inteligence otěže povolené a dostane možnost si s lidmi povídat. Cílem je samozřejmě návštěvníka nejen potěšit a pobavit, ale především z něj udělat platícího zákazníka. A tam nastává problém: Co když chatbot lidem nabídne cenu, která neodpovídá realitě? Víme, že velké jazykové modely mají sklon „halucinovat“, tedy vymýšlet si důvěryhodně znějící, leč zcela nepravdivé odpovědi.

Celý článek čtěte zde .

  • Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
  • Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
  • Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram .
  • Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.
Článek Pavla Kasíka. AI nástroje se vyvíjejí překotným tempem, ale stále mají řadu nedostatků. Poslední týdny ukázaly, jak neintuitivní a ošemetné je zavádění umělé inteligence do firemní a obchodní praxe.Řada firem na své stránky v posledním roce umístila chatbota, tedy virtuálního asistenta, který má lidem pomoci zorientovat se v nabídce. Někdy jde o primitivní prográmek, který pouze opakuje některou z předem nastavených frází. Jindy má ale umělá inteligence otěže povolené a dostane možnost si s lidmi povídat. Cílem je samozřejmě návštěvníka nejen potěšit a pobavit, ale především z něj udělat platícího zákazníka. A tam nastává problém: Co když chatbot lidem nabídne cenu, která neodpovídá realitě? Víme, že velké jazykové modely mají sklon „halucinovat“, tedy vymýšlet si důvěryhodně znějící, leč zcela nepravdivé odpovědi.Celý článek čtěte zde. Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy.Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram.Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.

Popis podcastu

Dlouhé čtení ze Seznam Zpráv i v audioverzi. Původní analýzy, komentáře, investigace, které by vám neměly uniknout.