
„Tvrdej“ už se moc nepije. Výrobci vymýšlí, co zachutná mladým

Čteme vám Seznam Zprávy
Poslechněte si podcast
Dnes
9 min
Článek Jana Richtera. Ústup od klasických čtyřicetiprocentních lihovin se projevuje napříč Evropou i Amerikou. Tvrdý alkohol nahrazují digestivy, ochucené likéry či ready-to-drink nápoje, které míří hlavně na mladší publikum.
Známá irská značka Tullamore Dew představila v září v Praze světovou novinku. Nová whiskey Café Honey s příchutí medu a kávy s 35 procenty alkoholu je odpovědí této irské likérky na světový trend, kdy klesají prodeje tvrdého alkoholu, hlavně u mladších generací.
Celý článek čtěte zde
- Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
- Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
- Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram .
- Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.