
Tesle padají prodeje. Záchranné lano jí má hodit Apple

Čteme vám Seznam Zprávy
Poslechněte si podcast
Dnes
5 min
O epizodě podcastu
Článek Václava Jabůrka. Americká automobilka Tesla si od počátku zakládá na vlastním uživatelském prostředí. Kvůli hledání nových zákazníků by to ale mohla porušit. Podle informací agentury Bloomberg se v jejích autech může objevit služba Apple CarPlay.
Tesle klesají prodeje a zejména v Evropě a v Číně ji vytlačuje konkurence. Globální prodeje v říjnu klesly meziročně o 23 procent, vyplývá z dat banky Wells Fargo. A v USA automobilka minulý měsíc prodala 45 tisíc aut oproti zářijovým 60 tisícům, kdy končila platnost daňových úlev při nákupu elektromobilu v USA.
Celý článek čtěte zde .
- Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
- Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
- Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram .
- Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.
Článek Václava Jabůrka. Americká automobilka Tesla si od počátku zakládá na vlastním uživatelském prostředí. Kvůli hledání nových zákazníků by to ale mohla porušit. Podle informací agentury Bloomberg se v jejích autech může objevit služba Apple CarPlay.
Tesle klesají prodeje a zejména v Evropě a v Číně ji vytlačuje konkurence. Globální prodeje v říjnu klesly meziročně o 23 procent, vyplývá z dat banky Wells Fargo. A v USA automobilka minulý měsíc prodala 45 tisíc aut oproti zářijovým 60 tisícům, kdy končila platnost daňových úlev při nákupu elektromobilu v USA.
Celý článek čtěte zde .
- Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
- Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
- Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram .
- Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.
Obsah epizody:
00:00 - Reklama00:18 - Propad prodejů Tesly
01:00 - Proč je CarPlay klíčový
01:33 - Tesla mění postoj ke CarPlay
01:57 - Apple vs. Elon Musk
03:03 - Nejistý osud projektu CarPlay
03:46 - Digitální ekosystémy a data
04:25 - Částečné zrcadlení iPhonu v Tesle
05:05 - Proč Tesla nechce CarPlay Ultra