
Spolumajitel Intersportu: Kdepak Čína, teď se vyrábí jinde a už i zpět v Evropě

Čteme vám Seznam Zprávy
Poslechněte si podcast
Dnes
5 min
O epizodě podcastu
Článek napsal Filip Horáček. Intersport je v Česku trojkou mezi hlavními sportovními řetězci, ale toto místo mu zdaleka nestačí. Jeho specialitou je, že na rozdíl od ostatních vsází hlavně na spolupráci s velkými a známými značkami.
Mezinárodní řetězec Intersport, který začínal v roce 1968 jako družstevní skupina a dodnes si udržel rozdrobené vlastnictví napříč mnoha zeměmi, má dohromady přes pět tisíc prodejen se sportovním vybavením. V Česku jich je 35 a najdeme je ve všech větších městech.
Celý článek čtěte zde .
- Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
- Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
- Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram .
- Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.
Článek napsal Filip Horáček. Intersport je v Česku trojkou mezi hlavními sportovními řetězci, ale toto místo mu zdaleka nestačí. Jeho specialitou je, že na rozdíl od ostatních vsází hlavně na spolupráci s velkými a známými značkami.
Mezinárodní řetězec Intersport, který začínal v roce 1968 jako družstevní skupina a dodnes si udržel rozdrobené vlastnictví napříč mnoha zeměmi, má dohromady přes pět tisíc prodejen se sportovním vybavením. V Česku jich je 35 a najdeme je ve všech větších městech.
Celý článek čtěte zde .
- Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
- Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
- Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram .
- Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.
Obsah epizody:
ReklamaTéma, autor a profil Intersportu v ČR a globálně
Historie a vlastnictví skupiny Intersport
Harald Kern: rodinný byznys a pracovní začátky
Konkurence, krize a význam omnichannelu
Kern: těžké vydělávat, ale růst přes kvalitu
Spolupráce s velkými značkami vs. privátky; srovnání se Sportisimem a Decathlonem; Alpine Pro
Dopady amerických cel: přesun výroby z Číny, přetlak kapacit a delší dodací lhůty
Nearshoring do Evropy a duální výroba
Globální přítomnost a směry expanze (východ, USA, ČR)
Plány nových prodejen a vstup do retailových parků
Tržby v ČR (~1 mld. Kč) a plánovaný růst o 20 %