
Podezřelá reklama na Čapím hnízdě. Pět pochybností, které policie znala

O epizodě podcastu
Firmy z Agrofertu platily vysoké částky za reklamu na Čapím hnízdě, i když to ekonomicky nedávalo smysl. Přesto chce policie případ odložit.
Policisté z pražské hospodářské kriminálky několik let prověřovali, jestli manažeři ze skupiny Agrofert nekrátili stát na daních, když schvalovali vysoké platby za reklamu v areálu Čapího hnízda.
Rekreační areál, který podle vlastních slov „vymyslel“ Andrej Babiš ještě jako přímý majitel Agrofertu, se v prvních letech držel ekonomicky nad vodou právě díky těmto penězům. Za roky 2010 až 2013 to bylo více než 270 milionů korun. Firmy z Agrofertu si přitom vyplacené částky započítávaly do nákladů a ve výsledku platily nižší daně.
Takzvanou reklamní větev kauzy Čapí hnízdo však policie nakonec odložila. Nyní se tímto rozhodnutím zabývá státní zástupce.
Celý článek čtěte zde
- Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
- Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
- Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram .
- Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.