
Nový nešvar e-shopů: hrátky s cenou díky slevovým kupónům

Analýza Filipa Horáčka. Obchodníci na internetu našli nový trik, jak vykouzlit pro zákazníky lákavou cenu. Se slevami podle analýzy společnosti Apify manipulují pomocí kupónů.
Letošní „slevový festival“ Black Friday opět ukázal, že internetové obchody dokáží být v cenotvorbě nesmírně kreativní, aby své produkty zvýhodnily vůči konkurenci.
Analýza technologické společnosti Apify, která zpracovává data z webových stránek a zabývá se také implementací umělé inteligence do digitálních procesů, zjistila, že novým trendem na e-shopech jsou takzvané kupónové slevy. Objevily se už loni a někteří online prodejci je masivně nasadili právě během doznívající kampaně Black Friday.
Celý článek čtěte zde .
- Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
- Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
- Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram.
- Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.
Popis podcastu
Dlouhé čtení ze Seznam Zpráv i v audioverzi. Původní analýzy, komentáře, investigace, které by vám neměly uniknout.