
Německé diskonty zlevňují. Podle kritiků jen nepodstatné položky a jako reklamu

Článek Filipa Horáčka. Německé řetězce zlevňují stovky potravin. Trhem u našich sousedů se šíří lavina a po Lidlu také konkurence slibuje cenovou revoluci. Skeptikové však mluví spíše o síle marketingu než o pomoci lidem.
Bezprecedentní krok, největší snížení všech dob… Tak Lidl v Německu prezentoval a „prodával“ svůj nový krok, kdy s velkou pompou ohlásil trvalé zlevnění 500 položek, především potravin.
Celý článek čtěte zde .
- Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy .
- Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.
- Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram .
- Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.