
Mladí objevují teleshopping na „sockách“. Může to být nový fenomén

Článek Filipa Horáčka. Influenceři rozdávají přes videa slevové kódy na zboží. Zejména v Číně se však v posledních letech rozmohl obchod přes videa na sociálních sítích.České firmy utratí ročně okolo půldruhé miliardy korun na „influencer marketing“, kdy jednoduše řečeno platí provize a honoráře lidem za propagaci konkrétních produktů a značek na sociálních sítích. Odhaduje se, že v Česku je kolem 25 tisíc aktivních influencerů, kteří si tím přivydělávají, nebo se dokonce touto činností plně finančně zajišťují. Nejčastěji vytvářejí video obsahy na Instagram, TikTok, YouTube a Facebook.Celý článek čtěte zde. Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy. Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram.Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.
Popis podcastu
Dlouhé čtení ze Seznam Zpráv i v audioverzi. Původní analýzy, komentáře, investigace, které by vám neměly uniknout.