
Louis Vuitton a Murakami se vrací. Je spojení módy a umění receptem na úspěch?

Článek Petry Švecové. Ikonická spolupráce luxusní módní značky Louis Vuitton a japonského popartového umělce Takashi Murakamiho se po 20 letech vrací a připomíná, že spolupráce značek s výtvarnými umělci je inspirativní pro obě strany.Když před dvaceti lety značka Louis Vuitton představila spolupráci s japonským umělcem Takashim Murakamim, jeho kabelky a doplňky s květinami a kreslenými postavičkami způsobily senzaci. Módní kusy s motivy, které odkazovaly na popkulturu a kawai neboli japonskou kulturu „roztomilosti“ se staly okamžitě doslova ikonickými sběratelskými kusy. O to větší zájem vzbudila informace, že letos se toto partnerství vrací.Celý článek čtěte zde. Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy. Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram.Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.
Popis podcastu
Dlouhé čtení ze Seznam Zpráv i v audioverzi. Původní analýzy, komentáře, investigace, které by vám neměly uniknout.