
Lidé si stěžují, kontroloři si posvítí na věrnostní aplikace řetězců

Článek Markéty Bidrmanové. Počty zákazníků registrovaných do věrnostních aplikací obchodníků rychle rostou. Výměnou za slevy neváhají o sobě lidé řetězcům mnohé prozradit. Úřadu pro ochranu osobních údajů se to nelíbí a bude věrnostní „apky“ kontrolovat.Češi milují slevy. Aplikaci Lidl Plus používají skoro čtyři miliony zákazníků. Ve věrnostním programu Kauflandu jsou tři miliony lidí, apku od Penny mají dva miliony lidí, věrnostní program Clubcard společnosti Tesco hlásí milion aktivních členů. Skoro milion Čechů nalákal do svého klubu prodejce elektroniky Alza, v součtu další miliony Čechů jsou zaregistrovány u řetězce Albert nebo drogerie dm.Celý článek čtěte zde. · Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy. · Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz. · Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram.· Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.
Popis podcastu
Dlouhé čtení ze Seznam Zpráv i v audioverzi. Původní analýzy, komentáře, investigace, které by vám neměly uniknout.