
Je to nefér konkurence. Už i Lidl si stěžuje na čínské e-shopy

Poslechněte si podcast
Dnes
7 min
Článek Filipa Horáčka. Dvěma největším řetězcům v Česku, Lidlu i Kauflandu, klesl obrat i zisky z logistiky pro své e-shopy. U online služeb snížily také mzdové náklady.Lidl s Kauflandem, dvě těžké váhy v maloobchodním prodeji, mají ambice hrát první ligu také na internetu – jenže tam narazily na tvrdou konkurenci. Už dlouho je Lidl ten úspěšnější ze dvou sourozenců ze skupiny fantoma maloobchodu a jednoho z nejbohatších Němců Dietera Schwarze. Na mapě Evropy je vidět ve většině zemí a působí celkem ve více než 30 zemích i mimo starý kontinent. Mladší Kaufland má kamenné prodejny v osmi evropských zemích.Celý článek čtěte zde. Další články, ale také podcasty, komentáře a videa najdete na zpravodajském serveru Seznam Zprávy. Své názory, návrhy, otázky, stížnosti nebo pochvaly nám můžete posílat na adresu audio@sz.cz.Sledujte @SeznamZpravy na sociálních sítích: Twitter // Facebook // Instagram.Seznam Zprávy jsou zdrojem původních informací, nezávislé investigace, originální publicistiky.